Thursday, September 9, 2010

Hari Ini, Jalan Ini

1 syawal 1431 bersamaan 10 september 2010...raya datang lagi..so.. May allah accept from us and from you...May Allaah subhanahu wa ta'ala accept our fasting, our prayers, our worship and all our good deeds done in the month of Ramadan. Ameen..Oh Ramadhan, It is time to say goodbye for now,Syawal has arrived,Insyaallah we will meet again.. T_T

Raya..raya jugak...tapi jangan dilupakan pada yang sedang sengsara...yang memerlukan di seluruh dunia...tiada hadiah yang paling berharga melainkan doa buat saudara-saudara kita di seluruh dunia...









Sesungguhnya Ya ALLAH, tangan dan kaki kami terikat dari membantu mereka. Hanya doa dan aduan kepadaMu sahaja yang mampu kami lakukan.


ALLAH.. ALLAH.. ALLAH..

 Mungkin kerna kelalaian kami maka saudara kami diuji. 

Maka kami sujud menghina diri, kami meletakkan dahi kami ke tanah memohon kepadaMu RABBI, agar KAU maafkan dan ampunkan dosa-dosa kami.


YA ALLAH..
Andai dosa kami besar sehingga KAU tidak memandang kami, maka KAU pandanglah darah-darah yang tersembur dari tubuh pejuang-pejuangMu di Gaza dan Palestin sana. 


YA ALLAH.. kasihanilah mereka... 
Ya ALLAH, .kasihanilah mereka...


Sesungguhnya KAU sahajalah penjaga kami, kepada KAU sahajalah kami berharap, kepada KAU sahajalah kami bergantung harap.
AMIN YA RABAL'ALAMIN


No comments:

Post a Comment

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa