Saturday, September 25, 2010

Lukisan Gambaran Hati

Setelah bosan yang nauzubillah..membaca nota subjek Analisis dan rekabentuk berorientasikan objek, aku dengan penuh iltizam telah melukis lukisan dibawah..bermula dengan objek awan...hingga akhirnya penuh satu kertas lukisan...tema lukisan rujuk tajuk entri =)

Dari sudut pandangan serong masyarakat M'sia


Dari pandangan Mata kasar seorang aku.

Dari sudut pandangan zaman "Ibu Mertuaku"

Warna Penegasan cuba ditegaskan:P

Nama saya (25 September 2010)

Decipher project...Mesej kurang jelas sebab time nih tengah serabut-serabat +_+

4 comments:

  1. saya sangat suka art awak ni!!!
    sampai terharu T.T saya dibuatnyaa. hehe

    ReplyDelete
  2. thanks ruff ^__^ anda juga mampu jika anda yakin!!!! :)

    ReplyDelete
  3. lelaaaaaaa...cantiknyaaaaa...

    -kak zaira-

    ReplyDelete
  4. *tersipu-sipu malu* tengkiu kak zaira lawyer...nanti kalau ada kes..leila pangil kak zaira yer...?? ^__^

    ReplyDelete

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa