Sunday, September 13, 2009

cda niat mok pOser sesiapa...+_+

ikhlas tetiba dari hati ini..aku tengah excited kekenjaan* kegatalan* menghabiskan korean drama bertajuk "Boys Over FloweR"..dan aku pun tersukalah pelakon lelaki ala2 kacak kewanitaan bernama kim bum ^_^ ke ba bumm!!!! tp mengikut kajian yang aku dapat dr wikipedia..nama kat IC dia kim sang bum @_@ seyesly he's soooo undescribeble hensem yg kacak!! erk +_+.. dan aku rasa cam muka dia ada iras-iras seorang kawan baik aku yg juga merangkap bapak aku kat FB..kennY.. this artificial image i dedicated khas for you my dear fren with gurly face *it's a compliment..dun get me wrOng..^_^

dan....aku suka gambar kat bawah ni ^_^
aku rasa cam bangga ada kawan yg
rupanya ada sedikit menyerupai
kim Bum..ke baa bumm!!
kenny ri Bun..ke ba Bun..!!
erk baBUN???

...abaikan...

hahahahhahahhahah



bah..ya jak lah owhh..
chOw lok 
lak Nuliz gik
+_+

11 comments:

  1. yer deh..kembang idong kenny baca blog tuk..lol

    ReplyDelete
  2. haha...klak kitak gik kay..gik carik sapa yg ada niru muka ktk..+_+ erkk..??

    ReplyDelete
  3. tapi..bruk perasan nama nya KIM SANG BUM.. adakah nya adalah pemilik nama KIM yg saya cari2 selama ini..cuba rujuk entry ini!! http://decipherpresent.blogspot.com/2009/09/cinta-bukan-cerita-biasa.html

    pasti anda juga faham maksud saya +_+

    ReplyDelete
  4. aku pun turut sama tumpang glemerr

    ReplyDelete
  5. dh bnyk kali dh kmk dgr org jmpa org yg sama muka dgn kmk..artis..erk..blom jumpa gik..haha..sila2 la mncari org yg meniru muka saya ya..haha..btw, sy bertekad tidak mahu ke klas pagi esok..kerana itula saya rajin melayan blog d kala2 pagi2 buta begini..

    ReplyDelete
  6. wow..wo..i was thinking to do da same thing..but apparently, i shud submitted my FYP proposal tomorrow though i dun think that my kindly supervisor will accept it..huh *mengeluh with bau kopok lekor keluar dr celahan mulut* erkk wut da fuckhen2 di crack the fact kmk tok..+_+
    krepark=crack the fact.. kredit to zeela ^_^

    ReplyDelete
  7. pagi2 pn ada kepok lekor ka? kedai buka smpe wktu imsak nmpk ny..esok sy ada test law lagi yg xprepare abis..ada advise ka cik lela?

    ReplyDelete
  8. banyakan bersabr..ya jak kunci nya..+_+ erk???

    ReplyDelete
  9. kpk leko kede jeny la..hahha..mmg buka 24hours mcm 7e...aku lah antara pelanggan nya..haha

    ReplyDelete
  10. namun begitu.... boleh kah carik muka nok gaok ikit utk disamakan ngan aku? *sedikit kecewa disitu...* tapi.... ada muka kdak artis tek muka aku tok.... yerrrr degh!!! bisak idung ku.....

    ReplyDelete

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa