Monday, September 14, 2009

Lelaki cantik..aku suka tengOk..lelaki with gurly face.. ^_^

sebab...aku x da rupe cam pompuan wlpn aku memang sah kat surat beranak berjantina pompuan...jadi aku suka tengok guys with gurly cute pretty face ^_^ *bernafsu kat situ* jgn cuba wat andaian songsang mengatakan aku x norMaL..tp kalau kOrang nak kata apa2..itu hak masing-masing..aper pun tis guys rock!!!

mereka-mereka adalah ciptaan TUHAN yang sangat 
indaH..

dan ini aku

pe pun..kita haruslah sentiasa bersyukur @_@
apeka entri aku kali ni..??
memang tak berapa
nak bermotif langsung

^o^
hohohoOhO


2 comments:

  1. menurut kajian.... aku adalah mangsa yg memiliki girli(geli) face.... its very dificult to live with dat kind of face.... kalo salah stail sikit.... mula lah org bertanyakan..."dia tu lelaki ke pompuan?" kimak jugak lah perkara tersebut berlaku kerana ia amat memalukankan saya.... jadi kak lela... apa yg saya perlu lakukan? (dah kedak majalah remaja dah mok nanyak2 soalan....)

    ReplyDelete
  2. owh..begitu..first of all, akak nak ucapkan tahniah sebab berjaya meninggalkan komen di page dan entri akak kali ni..adik sebenarnya harus bangga ye sebab jarang ada org2 yang berwajah tampan ala2 erra fazira ya adik..bersyukurlah..kalau adik rasa tension..adik cuba buat muka ala2 selipar jepun yang dah nak putus nak kena baling lam tong sampah color hijau yer adik..insyaALLAH adik akan berjaya menjawab soalan PMR adik.. tue jer yang akak mampu tolong ** mengerlip-ngerlipkan mata sebelum menekan Post Comment **

    ReplyDelete

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa