Sunday, November 13, 2011

KOLEKSI MARIMUTHU : Misteri Cinta Aneh

Oleh : Cheese Chocolate






Cinta memang aneh
atau akukah yang aneh
kadang aku jadi tertanya
mengapa begitu ceritera cintanya
Semalam kau buat aku rindu
tersipu sendiri terbayang wajahmu
hari ini aku jadi keliru
terkedu dengan tingkahmu
apa benar wujud cinta dihatimu
apa rindu pernah hadir di setiap harimu
esok masih samar,kelam dan kelabu
aku sendiri termanggu,kaku tak menentu..


AKU kira cinta memang aneh
walau beribu kali disakiti masih lagi menanti
untuk satu jawapan tiada siapa pasti
anehnya terluka berulang kali
diluka setiap hari
bunga cinta masih lagi dihati
malah mekarnya bercambah lagi
memang aneh namanya cinta


AKU sedaya cuba merungkainya
agar tidak lemas,hanyut dan leka
namun aku tidak berdaya
mungkin kau punya jawapannya
hentikan permainan silang kata
andai bukan aku yang kau puja
andai aku tidak lagi kau cinta
lepaskan aku dari belenggu cinta anehmu
wahai marimuthu~~~

No comments:

Post a Comment

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa