Tuesday, January 19, 2010

I want it tooo!!!!!! Wo yao!!! Wo yao!!!! ROCKPITT !!!

Azu....
awak tahu tak!!! saya menyampah sebab awak dapat bahagian panas untuk konsert SUJU nanti!!!! saya tak boleh pergi!! kalau saya pergi..saya tidak mampu balik sarawak untuk melakukan Latihan Industri!!! Dan balik ke sini lagi untuk bergraduasi..Kenapa ini harus terjadi kepada diri saya wahai Azuwa Othman T_T


Kimbumm Oppa..percikkanlah peluh jantanmu ke wajah gadis kecil bernama Azu itu...!!!! biar dia lemas dalam kandungan MSG dalam peluh jantanmu itu...hahahhahah..+_+ semoga happy Azu!!! baling botol mineral untuk saya Azu..baling ke arah Kyuhyun..sbb dia sangat sedap!!!! *apakah maksood*
















5 comments:

  1. laela!!!!!kyuhun itu beta yg punya!jan melakukan sbrang pkra x di ingini!!!kmi akn dating pas show!aku dpt backstage entrance!xperlu beli tiket!hahaha..

    ReplyDelete
  2. hahhaha...errrk..sorry2..bah errr..azu tukar balingan penalti itu kepada Seungri..?? +_+?? tu pun kalau dia ada dtg malam tue...zzzzzzzzzzZZZ

    ReplyDelete
  3. omg, sik perasan namaku disebut2, padan la tadi tidur asyik terbatukk. aih, i ajak u, u xnakkkk ~~~~~ hahahahahhaah

    ReplyDelete
  4. azu..bukan i tak nak....namun i perlu korbankan segalanya demi masa depan adik-adik i azu..+_+ *tiba-tiba jadi kakak menthali*

    ReplyDelete

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa