Sunday, November 8, 2009

sooo what???!!!!!!

hari ni aku dah siapkan lukisan anime BIG BANG yang aku minat tue...^_^ happy kat situ dan sedikit bangga...akhirnya..


walaupun aku tak datang meeting postmortem malam Borneo semalam..aku tetap happy..soooo wahhhtt aku x datang!!!!! korang tak mati..dan aku pun masih hidup....meeting tetap jalan!! +_+ aku tak kisah korang yang berkenaan nak kata aku gila ker...Big banG gila ker.. soo whatt??!!! aku peduli apa??!! kalau tak suka cakap depan-depan lah...jangan pegi belakang rumah untuk mengata orang...


susah nak buat orang rasa senang...haish!!! ape pun aku ada alasan terbaik kenapa aku x datang dan kenapa aku MINAT BIG BANG!!!!... mak bapak aku pun dah tahu!!! kenapa aku minat diaOrang!! SEBAB...dia Orang manusia biasa yang tak menyakitkan hati... buat kita happy lagi adalah...


okay..okay..take it easy...tarik nafas....dan...jangan terrangsang..ini lah hasilnya...arrrghhhhh..mereka sangat HOT..!!!!! ker?? 










dan ini G-DragOn yang paling aku suka






-SEKIAN-
    

7 comments:

  1. bukan g-dragon zila pun ka?eee..ko tok.buruk siku naa juak

    ReplyDelete
  2. aku paling suka lukisan tok..+_+ dan aku suka big bang+_+ okay ka?

    ReplyDelete
  3. owhh~~~ peminat taeyang duhal...c sangka...

    ReplyDelete
  4. TOP forever!!!!hahahaha..tp body seung ri sblm pmbdhn mmg tbaek!tringin utk mmeluknya!TOP please la buka bju mcm seung ri!teringin utk mmeluk TOP jga!hahahahha..

    ReplyDelete
  5. TOP hot..g-dragOn kiut..seungri cantek...daesung maskulin...taeyang abg pendek yang sexy lagi machO!!!
    *faint*

    ReplyDelete

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa