Thursday, September 3, 2009

kEnapesaL pulaK..???

aku cam biasA hari ni..masih leh bernafas, masih leh ketawa-ketiwi, masiH berpijak dibumi yang nyata, masih lagi diriku yg dulu, masih menari-narikan jemari keruncingan katod di kekunci pad berjenama KOTEXs... *takde kaitan  plizzzlah abaikan...*

ActUally, just now, baru habis bersembang borAk ngn *KIM KARDASHIAN* versi tanjung gelam.. citer sal boypren dia.. best tuh, boypren dia radiographer~~ kalau lah aku di berikan nikmat menjadi radiographer.. *imagine mOde* aku aKan happy!!! haPPy akU akan.. namun siapalah aku ni nak layak duk kat kerusi pusing2 yang tegar2 nya bisa melihat/ menganalisa/ mengkelaskan (dsbgnya) satu gambaran dalaman manusia yg di lihat secara terus menerus melalui sebuah mesin khas  bila mana satu cecair pewarna di inject ke dalam spesifik region in human body. 

i believe.. that particular dye liquid/coloration technique really help to enhance the inner part of human body that need to be examine.. *perlu ke nak cakap OmpuTeh sekarang?*kira macam tu lah dia punya penerangan.. aku memang suka jugak benda2 yang boleh bantu mata kita yang terhad penglihatan nya ni.. untuk melihat secara terus ke dalam badan manusia, boleh kita tengOk hati dia.. ape  perasaan dia time tuh, +_+ Or kita boleh menjelajah ke sekitaR serebrum, selebelum, and medula OblonGata seseorang untuk baca apa dia tgah fikirkan.. *pura2 tak faham konsep X-ray*

kEnapesaL pulaK la aku criter benda ni kat bLOg.. helloo~~ macam ada Org naK baca..taPi aku peduli ape!! naK jugaK mencarut haRi ni.. yang pEntingnyer, aku leH faham sekaRang, kenapa aKu tak diBeriKan jOdOh jadi laWyer, psychiatrist, and doctor..walaupun itulah citer2 yg aku  nak sgt  sejak dr fOrm 1 lagi *sekOlah rendaH aku bukan Org yg ada cita2, ape yg aKu tuliz kat buku biOdata kwN2 aku sumer aKu tipu jer...Korang,DuOwang..aku mohoN ampun~*

biLa dapat coUrse ni..(cOmputEr Science major in SoftwaRe EngineeRing) aku rse caM nak terjuN kedalam air Terjun jer.. aku nak jadi kaunselOR!!! menanggiS tersendu-sedan aKu mengenang naseb diri yg serBa terKurang Baik ini.. ikutkan hati aKu yang berdarah PanaS ni.. nak jer aKu behenti beLajar atau amiK koS lain spt teknologi MaKanan ker..besh!! tapi..setiaP yg berlaku ada hikmaHnya.. jangan KorAnG puRa2 x taHu..

*aKu daH mula sUka ngn baHasa mesIn yanG aKu perNaH hina suatu ketika duLu.. mungKin *sedih-sediHan mOde* satu hari nanti aku x berjaYa menjadi seOrang pemBikin sOftware/system/anything related to it, aku tetap bersyukur.. aku janji.. sebab aKu tahu, perjalaNan yg perlu akU tempuhi masih di chapter yang terlalu awal.. "masih di Literature ReView" kata pembuat THESIS.. +_+

uNtUk itu wahai teMan2 inspirasi dan aspirasi neGara... walaU besaR mana dugaan, caBaran yg terpaKsa kita lalui, walau banYak manapun impian kita yang masiH belum tercapai atau munGkin x akan perNah tergaPai.. walau badai datang melambai *aii..lambai jer ke?* jangan pernaH tewas, jangan pernah menGalaH.. KAL HO NA HOO, esOk masiH ada.. kita perlu tetap terus tegak teguh berdiri.. kerna setiaP yg sedih akan aDa happy nya.. syukurlAh ngn apa yang KITA ada..

dan..aku harap lepas dpt degree ni..aku nak wat bisness jual aiskrim..
Gambar PinjaM







keNapesAl pulak???? aku nak jadi penJuaL aiskrim?? sbb tu jer kejer yanG aku daPat pikir skRg.. $_$ MONEY..money..mONEy..mOney..MOney!!! *soundtrack lam reality tv shOw the apprentice*

No comments:

Post a Comment

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa