Sunday, October 30, 2011

MaRimUTHu kEsayAnGanKu

marimuthu kesayanganku   d(^_^)b



nukilan cinta untuk si dia..
insan pertama yang aku cinta..
yang ku rindu dan kasihi selalu..
mengapa sering berubah laku
adakah benar kau yg satu?
atau sekadar di pinggir lalu...

nukilan rindu buat si dia
yang sering membuat diriku alpha..
lemas dalam dakapan cinta
dibuai rindu yang sering menerpa
kau ku puja tanpa curiga

nukilan rasa yang istimewa
buat si dia penyeri jiwa
penghibur sepi dikala lara
membawa bahagia,memberi cahaya
terpesona aku di pandangan pertama

nukilan ini untuk dirimu
walau pun jauh beribu batu
namun dihati kau yang satu
abadilah cinta kau dan aku
moga kita kekal bersatu
selamanya aku cinta padamu \(^_^)/


P/S: Nukilan peribadi dari hati yang suci yang kekal abadi...
Co-Writer : Cheese Choclate 


2 comments:

  1. blog tok telah di hack oleh co-writer : Cheese Chocolate...i mean..what the heck!!!??? hahhahaha aku harap lepas tOk , mun ko kelaie ngn mr Marimuthu ko..jgn cuba libatkan aku dan blog yineh~~!! apa pun 5 bintang palsu ak berik!

    ReplyDelete
  2. hahaha...palak ko aaa...ko nganok hasil karya teragung aku??fineee..aku akn mjadikan blog kau sbg salah satu medium atau saluran yg mjadi perantaraan diantara aku dan peminat2 aku yg trlampau dahagakan krya seni yg chumil dan mberansangkan dr hati yg tulus ikhlas

    >>>> cheese chocolate<<<<

    ReplyDelete

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa