Wednesday, August 25, 2010

Retarded!!!

OKAY.... Sebab dan musabab aku ter *retarded * seketika, adalah seperti berikut:-

1)  Adanya sahabat seperti Florence Andrew, yang di khuatiri terputus saraf kenormalan sehingga ketawa tanpa dijemput, suka ketawa tiba2, (sambil dalam hati ini teringin sangat nak bagi secebis sepakan penjuru kat pipi dia..) kadang2 dia ketawa dengan rakus tanpa MOTIF yang pasti.!!

2) Bulan puasa. Berat badan tak pernah kurang 1g. Terjumpa 7 Tips mengurangkan berat badan di google. Yang ironi nya..hanya tips yang ke -7 di guna pakai iaitu berjuanglah dan jangan putus asa (sambil mengunyah biskut chipsmore yg di beli di Hock Kee Seng)

3) Novel Bidadari. Bestkan tajuknya....best..sehingga aku dapati cerita tersebut mengisahkan seorang BapOk atau Nyah yang bertukar jantina dari nama Malim kepada BIDADARI!!!!! (Ya ALLAH, Perlu ke sangat!!)

4) Ini pula..........sungguh mengecewakan. 

5) Seterusnya......Cabaran Menekan yang di taja oleh Facebook!!!! CLICK CHALLENGE !!! Kalau nak menyampah dan tension selama 10 saat..silalah sahut cabaran tersebut.....(kataku sambil meneliti buku manual Bunuh Diri setelah hanya berjaya mengelik 34 kali sahaja untuk cabaran 10 saat itu)




6) Elmo si cicak kubin. Sejurus membunuh seekor cicak dengan niat..aku dengan penuh rasa tawaduk telah menghantar jenazah cicak yg ku beri nama Elmo itu ke alam barzakh iaitu di bawah rumah. Masalahnya!!!! perlu ke bagi nama cicak tu Elmo on the spot!!!! ok..itu masalah pertama, masalah yang seterusnya pulak..perlu ke cicak tu meninggalkan sekumpulan darah berjenis reptilia di dinding lalu menyebabkan aku di rundung pilu lalu merasa bersalah kerana telah membunuhnya dengan niat...Elmo...bersemadilah kau dengan aman (nada retarded cuba di ketengahkan..+___+)


to be continue........

2 comments:

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa