Sunday, August 1, 2010

It's Sunday..August 1, 2010 =)


I miss my BLOG..!!! bukan aku BUSY sgt pun..juz i have nothing to say or write...@.@ sebab tu blog ni dah bersemak samun dan agak seperti usang di mamah usia dan di puput angin kentut...


aku ternampak link ke blog ini, maka tanpa berfikir panjang aku pun terus kesini dan menuliz entri yg bertajuk spt diatas..

aku tak kerja..masih menganggur dan masih blajar...*nada tua disitu* so,  kebosanan yg melampau telah ku isi dengan mendownload cerita2 best 2010... tanpa disedari, aku rindukan Jenny~~  

Dulu...tym nak tengOk cerita hantu, seram, cinta, 18sx, dan sbgnya, JENNY is the best person..benar!!!!! is not that yg lain x best...but FLO kompom akan tertidur, TRACY tidak memiliki nafsu shahwat bab2 tengok cerita ni..ZEELA, hurmmm dengan handphone canggih dan YM nya...NAT, jauh......sekali.... so, memang x bias kalau aku rindukan JENNY...

Jangan lupa gi ringan2 kan mata tengok cerita2 yg mantap di tahun 2010 ni...sgt berinspirasi dan memotivasikan diri bagi yg berfikir......aku tinggalkan korang dgn List movee-movee yg dah aku tengOk, dan mungkin korang nak tengOk jugak nanti...but sebelum tu, aku nak bg kredit hour kat KENNY and JIHAN sbb telah memberi tunjuk ajar dlm bidang download-mendownload ni.....=P


1) Dear John


























2) Remember Me


























3) The Last Song



























4) Cyrus :: Mind Of The Serial Killer ::


























5) Belukar



























6) Valentine Day




























::: No matter where you go or what you do, you live your entire life within the confines of your head :::  =D

5 comments:

  1. iboh sedih....kita bole nangga muvi byk2..hahaa

    ReplyDelete
  2. lelaa..kredit hour utk kwu juak sbb mengiktiraf kedudukan aku. aku pun..agak tenang nangga movie kenek tok. tanpa gangguan katil runtuh ataupun pelukan kwu..

    ReplyDelete
  3. jenny!!!!! aku c peduli..aku perlukan kau..menanggis bersama ku...dan mungkin cedera disebabkan aku juak..+___+ sorrylah jenny, aku pernah terbaling hp kau ketika kt nangga "The Notebook" kesian kau...*nada merana*

    ReplyDelete

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa