Friday, February 26, 2010

jiwa kosong

T.E.N.S.I.O.N + S.E.D.I.H + K.E.C.E.W.A 

masa Kian mencemburui aku dan keseronokanku.. selama ni aku berseronok ke? aku buat apa yang akU perlu buat... tension plus sedih plus kecewa, bukan pada sesiapa atau apa-apa.. 3 emosi itu aku tujukan khas buat diri sendiri...

time2 macam nilah aku harap sangat2... aku hilang saja dari dunia ni...bukan mati tapi HILANG. time2 macam nilah aku harap sangat2... orang yang aku sanjung2 ada disisi... tapi..mereka tak pernah kenal siapa aku, perlukah aku kecewa? persoalan yang pasti berakhir dengan persoalan..

ketika tension dengan kerja...


Memadai dengan senyuman2 ayu..
cukup buat aku epi




esok..
aku tak pasti apa yang akan menanti...
pesimis kata esok itu pasti, 
optimis pula kata, esok itu masih lagi mimpi..

yang pasti..
aku nak akhirkan semua yang membebankan jasad dan roh aku..
semoga presentation,drama, final exam, fyp,asgnmnt, dan apa2 saja benda yang meresahkan akan mampu diselesaikan demi kesihatan jiwa aku yang dah makin parah dan kosong ni..






No comments:

Post a Comment

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa