Monday, November 30, 2009

Hujan Rahmat di Nagasaki..







Hujan turun lagi... 


layan lagu-lagu Zee Avi..syok jugak time2 hujan begini..
sejak hujan turun dan trainning .NET selesai, aku selalu menyamar beruang kutub. Rumah gelap sejuk beku bagai kat banjaran himalaya. kalau x tidur, nanti menyesal bisik hati kecil ku. Hujan rahmat ke ni?? mereka bertanya. Aku membetulkan posisi dudukku..ya..Hujan Rahmat..Hujan Rahmat di Nagasaki. 


TOLONG!!!!(3 kali jeritan dengan frekunsi yang sama) aku dah gila!!!! aku terlalu bosan dan tersangat Boring!! macam2 benda dah aku cuba lakukan. contohnya:






  • mengUPDATE lawak yang menyebabkan ramai yang blurr dan konpius.
  • mengoreng nasi goreng yang dibungkus dari kedai makcik, sambil menyamar chef popular.
  • mencari baju untuk disidai, sambil berangan membuka kedai cookies dan aiskrim yang ternyata takda kaitan langsung dengan aktiviti sidai baju.
  • aku juga telah membuat senarai benda2 penting yang perlu di beli sem depan. tapi semua benda2 penting tu...tak penting!!!!
  • dan aku juga..perlu ke nak bagi tahu kome sume apa yang aku cuba buat??? dll..
aku sebenarnya boleh lakukan aktiviti lain yang lebih sihat dan berilmiah..tapi aku tak nak..aku yang rugi..bila lah aku nak berubah..+_+


Aku juga tengah keliru dan nervous.. well..something happen!! pernah tak handphone korang buat hal..tak dapat call, tak dapat hantar mesej..aku mengalami tragedi yang sama!!! cuma tragedi yang menimpa diriku sedikit berbeza....ergggkk..saaangat berbeza kot..sebab aku dah lama tak dapat mesej dan dah lama tak da orang call..mula2 memang aku agak terkejut..tapi bila neuron2 dalam kepala otak aku mula berhubung baru aku sedar..aku takda boypren!! dan keluarga cuma kol sekali seminggu..huishh~~ aku memang sangat tak popular..dah jelas sekarang...+_+ nasib baik aku tak call celcom service center..maki hamun dorang tak tentu pasal...mengeluh~~


i guess...that's a story of Nagasaki and me..

11 comments:

  1. hahaha. same situation bout the hp. =p

    ReplyDelete
  2. ya...ya..zatil...masalah yang sering melanda org2 single ni...+_+ zatil single lagi!!!!!????

    ReplyDelete
  3. haha lela. 'zatil single lagi!!!!!??'<<--- mcm mok begerek ngan zatil jak bunyi ko tok +_+

    ReplyDelete
  4. bukan bah david..aku terkejut org secomel dan secantik zatil si ada gerek!!! ko sik terkejut ka???? aku tauk lah ko dah ada gerek..dan bakal mengajak gerek bertemu mak mertua..huh~~(mengeluh) kdg2 mok juak juak asa berkapel...tp lepas 5 minit kakya...sik maok ku berkapel!!! lelaki skrg sangaaaaaattttt complicated..T_T

    ReplyDelete
  5. err aku sik pernah nangga zatil ya la aku sik tauk +_+ ilek la lela. ada juak gerek kawu suatu hari klak. nya tgh agak kawu secepat yang mungkin ya tauk. heheh. nya sik secomplicated nok kawu pikir la. sik smua laki sama :D

    ReplyDelete
  6. aku akan cuba david..btw..jenny merayu-rayu nyuruh aku menyanyi untuk majlis perkahwinan ktk duak...sooo since ktk duak kwn ku..aku akan membuat kemunculan khas...~~ susah mun ada sora kachak towk..~~ errmm david..ko and jenny sik perlu fikirkan bayaran utk aku..aku akan menyanyi sebagai hadiah kpd ktk duak kay....antara lagu nya adalah...

    1.ku kunci cintamu dihatiku..
    2.kunciku hilang dibawah meja..
    3. hatimu gagal ku buka..
    4. ku beli kunci baru
    5. ku telah meninggalkan mu..
    6. cintaku tertinggal di sri lanka..
    dan...lagu omputeh

    7. every morning "end-denna".. diselangi Wedding ring...

    amacam..??

    ReplyDelete
  7. Alright! Diterima 10000%!! Sik payah la aku susah2 cari org pakey belagu tok klak oo. Jimat skit duit kedong kawu sik minta bayar. Erm lagu Iban sikda ka? Mok juak kawu belagu cgek. Ok?

    ReplyDelete
  8. boleh bah kalau ko ^_^ aku pandei lagu fiona.. dan lagu pengerindu hati sulu..+_+ aku akan cuba mengubah lagu iban..demi kau dan jenny!!! ^_^
    sik perlu bayar apa2..<---( kata2 tersirat)

    ReplyDelete
  9. Fiona? Ada ka lagu Iban nama fiona? Sapa embak lagu ya lela? Erm nang bertuah la aku ngan jenny ada kawan kda kawu tok. Sanggup menggubah lagu pakey kmk 2 tanpa bayaran. Akan ku kenang jasamu sampey bila2 T_T

    ReplyDelete
  10. aku bli album Zee Avi original wehh. bangga ni XDDD

    ReplyDelete
  11. ntah kenapa kepala rasa cam berpinar-pinar..+_+ kenapa ko boleh ada album Zee Avi Ori..??!!!! tak adil!!!! ini satu penindasan !!! +_+
    takpe2.. *sambil mengurut dada dan membuat aktiviti perengangan otot* aku ada satu Album dia!!! album gambar zee avi yang ORI!!!! bangga kat situ @_@.. aku download dari tenet..+_+ ergghh..kategori ORI gak kan??? kan???

    ReplyDelete

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa