Sunday, August 30, 2009

aku lagi..

hariEE Ini aKu tiba2 diserang raSa ingin berblogging lagi..setelah sekian lamanya **sarang labah2 menjadi tema di dalam buah fikiran** okay.. fine..aku mengaku ianya adalah bertitik tolak dr kebejatan gejala blogging di kalangan blogger2 konkrit di persekitaran ku.. diNamaKan..courting blues..eyeboolart..buntakkulau..dan sbgnya..

MunGkin aku TiDak serajin atau seHebat mereka dalam berkata-kaTa, namuN aku teTap aku..dan aku hanya akaN menjadi diriku yg berdiri seperTi adaNya dirikU..iKutsukaakulah.. nak update bl0G atau tidak..piliHaN selalu diTanGan kita..buKaN kah begitu??

SeBelUm larian jejari diataS huruf2 vokal danKonsoNaN (diatas Keypad laptop) semaKin rancak..akU ingIn mengaKu bahawa..akU suka "Poser" kisah2 dr dalam mana2 blog2 yg malaNg..bukAn blog sahaja maLah segala2 yg ada di dunia siber inI..ataupun cerIta2 songsaNg dr mana2 bahan bertulis atau pun tidak bertulis.. bukan Utk meminta-minta pujian ataupun hiNaan..tetapi ianYa adalah sebahagian daripada Literature Review yg harus AkU tunAikan dan imply kan dlm keHidupan seharian..seterUsnya kedaLam blogKu..+_+

DeNgan itu..jagalah diri..jagalah diri.. seLalu **suara EllA**.. bukan Kah kita yg menjadi peraNgsang kepada diri kita seNdiri UtK lebih berjaya?? maka buka mIndA untuk resapan aliran pemikiran yg LebIh indah..kiTa tidak seLalunYa boLeeh menjadi Matahari..maka jadilaH binTanG..
apakah tHe meanning oF....????

3 comments:

SeCeBIS kATa UnTUk DiRaSa